Změny věků
Předem článku se hodí ještě dodat, že celá tato změna SGO nemá jen jednoho autora. Celý koncept nového SGO má na svědomí a chce naprogramovat apacer.
Veřejná petice proti změnám na SGO
http://petice.nazory.cz/petice/petice-detail.php?id=176
Seikos (Admin)
13:57:49 10.06.2008
Motto: Hlavní admin, koordinace adminů, veteráni, Gold hráči, mazání bugařů, správa serveru
Pro info - zmeny v SG Odyssey :
Na pristi ve se chysta dramaticka zmena v SGO. Zasadne tedy kazda planeta se brani jednotkami ktere jsou na ni, na mape je videt letici jednotky d/z utoku, presuny nezmaestnanych apod.
utok
- planetu brani jen jednotky pritomne na planete, nikoliv jako dosud vsechny jednotky
- utok nadale neprobiha okamzite, ale az jednotky doleti k cilove planete (podle vzdalenosti na mape)
- po utoku se stejny cas vraceji zpet na puvodni planetu
- pokud obrance nema dost mista v kasarnach na planete, ktera je tercem utoku, brani se jednotky jen se silou 50%
- nelze utocit na domovskou planetu, ale ani z domovske planety
- navysene pribyvani spionaznich utoku na +2 kazdou hodinu
- navysen maximalni pocet spionaznich utoku na 50
- spionazni utoky maji nyni sanci zjistovat pocty jednotek na planetach
- snizena sance na neuspech spionazniho utoku
- pribyvani ranku omezeno na max 10 za jeden utok
jednotky
- koupene jednotky sou po koupeni presunuty na domovskou planetu, ktera slouzi podobne jako "zaloha jednotek" na SGG
- na domovske planete neni treba mit volne mista v kasarnach
- pri nedostatku mist v kasarnach jednotky neumiraji, ale brani danou planetu jen 50% sve obranne sily
- presuny materskych lodi trvaji jen 1/3 casu presunu beznych jednotek
- presun jednotek na ML je mozny pouze z planety u ktere se ML zrovna nachazi
planety
- do prehledu planet pridany pocty bojovych jednotek
- v detailech planety uveden pocet vsech jednotek pritomnych na dane planete
- nova sekce presuny jednotek mezi planetama kde je mozne presouvat jednotky mezi vlastnima planetama s tim, ze pechota, uni a eb se v pripade hvezdnych bran na obou planetach presunou okamzite, orbity se vzdy presouvaji urcity cas zavisly na vzdalenosti planet na mape
- kvuli preplnenosti nekterych sektoru je osidlovani planet limitovano prumerem
obchod
- koupene jednotky sou presunuty na domovskou planetu
- pri nakupu nezamestnanych se koupi jen tolik, kolik se na planetu vejde
- vyber planet na ktere koupit nezamestnane zredukovan jen na planety, na kterych je misto pro nove lidi (razeno sestupne)
vesmir
- upravena mapa s prehledem pohybu jednotek a utoku
- zrusena hodnota sila, ktera je v teto verzi hry zbytecna
info
- zobrazeni celkoveho poctu jednotek
- tabulka s presuny jednotek a naplanovanych utoku
- zruseno umirani jednotek
fond/vyzkum
- cas zpristupneni upgradu staveb a vyzkumy sjednocen na 3 dny
- vyzkum "hyperpohon" na urychleni presunu jednotek pri transportu a utoku
- vyzkum "dalkove sensory" upozorni nejaky cas pred priletem nepratelskeho utoku k vasi planete (jen utoky bojovych jednotek) a odhadne minimalni pocet, vypise presny pocet utocicich jednotek pripadne zobrazi presny pocet jednotek i cas priletu k vasi planete (podle urovne vyzkumu)
vlada
- snizen pocet clenu v alianci na 5
- moznost nahrat logo aliance ve formatu *.jpg
gold
- snizena cena pri platbe na ucet z 35kc na 30kc
- moznost naplanovat utok az s 6ti hodinovym opozdenim
ostatni
- zprovoznen log prichozich plateb pres sms
- optimalizace sql dotazu v nekterych castech hry
- hlavnim ukazatelem ve hre bude opet pocet planet, rank bude az druhorady
- tartarusovi pribyvaji jednotky, lidi a stavby na planetach nahodne v prubehu dne vzdy na 3 planetach soucasne
Nechci ani vyjadřovat, jak sem celkově znechucen tím, co se v rámci SGO bude dít.
Tyhle změny. Co k nim říct?
Nechci nijak znehodnocovat práci, at už Seikovu nebo apacerovu, ale tohle se mi nezdá jako správný krok. SGO má svou podobu, všichni sme si na ní zvykli a naučili jsme se podle ní hrát.
Tvoříme tu SGOpen, neboli Odyssey. Máme aliance, máme hráče, máme svůj styl, nejsme SG. Ani taktika není stejná, nebot na SGG se využívá pouze síla a kdo má víc nafarmařeno, tady musíme používat i rozum, počítat, plánovat.
To na SGG není, proto je SGO tak vyjímečná a proto ji máme všichni tolik rádi.
Možná mluvim jen za sebe, ale nechci tu tyhle změny. Copak to takto jde? Vždyt na tom samém principu funguje Ogame (www.ogame.cz). Přesuny jednotek, každá planeta se brání tak a tak.. Copak někdo chce mít z SGO další klon Ogame? Já tedy rozhodně ne.
SG jako celek začíná pomalu upadat.. nejprve SGA, kde si Poor dělá SGG klon, a ted i SGO, ze kterého děláme klon OGame. Jsem jen zvědavý, kdy konečně předělají SGG na klon Bitefightu, nebo podobné sračky..
Nejen že těmito změnami zničí duši SGO ale i lidi, kteří SGO milují takové jaké je..
Tohle je můj názor na nadcházející události. Jsem si zcela jistý, že tímto SGO jak ho známe umře. A s ním i legendy. I hráči, prostě všechno.
A já rozhodně nechci hrát klon Ogame, protože Ogame je ta největší kravská hra, co existuje.
A co vy? Přejete si tyhle změny? Když jsem napsal Seikovi poštu :
Adresát : | Seikos (Admin) | |
---|---|---|
Předmět : | SGO | |
Čas odeslání : | 14:14:11 10.06.2008 | |
Já sem myslel, že chceme aby SGO bylo jiné.. ale taková radikální změna je až moc.. Z SGO je ted Ogame... se vším všudy.. nebojíš se tedy, že tím si nejem zničil SGO, ale ukradli jste i nápady a celkově celou Ogame..
myslím, že to byl velice špatný krok..
|
dostalo se mi této odpovědi :
Odesílatel : | Seikos (Admin) | |
---|---|---|
Předmět : | Re: SGO | |
Čas odeslání : | 14:41:14 10.06.2008 | |
ja se toho nebojim. Davame lidem moznost si zahrat SG na vice zpusobu s vetsi rozmanitosti |
Myslíte si to také? Chcete mít příležitost zahrát si klon? Chcete tu levnou napodobeninu Ogame?
Já sám sem hrál Ogame skoro měsíc. Možná krapet déle, ale celkově tato hra nesplnila moje očekávání. Doby, kdy se čekalo na přesun jednotek, na stavbu jednotek, na utoky.. Celkově Ogame stojí za nic.
A ted tohle budeme mít na SGO? Na hře kterou tak milujeme? Na Hře s velkým H?
Takže popřemýšlejte o změnách. Napište nám svůj názor a pošlete mi ho do pošty s předmětem "NÁZOR" . Celý Váš názor sem s radostí přidám.
Názory čtenářů :
Chalda
Já osobně jsem znechucen jak těmito změnami tak přístupem "váženého" Seikose protože to napsal na SGG do novinek a na SGO se nenamáhal ani přihlásit a zmáčknout Ctrl+V.osobně nechápu proč se má SGO takhle razantně změnit ....hrával jsem spoustu "webovek" a každá mě po týdnu přestala bavit ale u SGO jsem se zasek protože na takovou hru na českym webu nenarazíte.bavila mě ta originalita a že se mohlo kdykoli cokoli pokazit a TEĎ se má naše milované SGO změnit na hru kterých je po celém webu desítky???myslí si snad Seik že to přitáhne další lidi???tak to je pěkně na omylu protože to co nás na SGO bavilo bude pryč takže my odejdem ale nový nepřijdou protože už rovnou můžou hrát Travian nebo divoké kmeny kde je ještě víc lidí.Proč vůbec nedali nejprve referendum aby zjistili jestli s tím souhlasíme???a jestli se to změní SGO to pohřbí a já nebudu mít důvod dál zůstavat takže s SGO (stargate-ogame) se rozloučím.
Lord_Bajo
Ahoj, Dobrý den Seikosi
Promiň, že píšu tady v poště, nesehnal sem tvůj e-mail nebo tak.
Na SGO na Moderátorském fóru napsal hráč Overseer co si psal nejspíš ty, co se týče změn na sgo.
Nechci psát žádné slohy a ani něco podobného, tak se to pokusím zkrátit.
Na sgo se mě i spoustu dalším lidem líbí to že to není jak Ogame, Divoké kmeny, Travian, útoky jsou hned, planety brání všechny jednotky, atd…
Těmi změnami co se chystáte udělat, se strašně sgo přiblíží těm hrám co jsem už zmiňoval.
Hráči hrají SGO kvůli jeho jedinečnosti a jinému stylu hry. Takhle odejde hodně hráčů na jiné hry, které jsou podobné.
Díky odlišnosti sgo od ostatních her, jsi spousta lidí tvrdě vypracovala dobrou taktiku a naučila se pořádně hrát.
Co jsem slyšel tak hodně dobrých hráčů plánuje odejít po změně hry.
Podle mě se to natolik zkomplikuje, že to bude neovladatelné.
Po změně hry, bude i tak možné získat např. 400 planet a jak to má jakýkoliv hráč dokázat uhlídat ?? Jelikož nechci více psát :D Já vím že jsi majitel hry, hlavní admin, a tedy je tvé rozhodnutí nejvyšší, ale přesto bych tě chtěl požádat jménem Hodně hráčů SGO a sebe, prosím neměňte styl hry SGO. Můžeš tento dopis vyhodit, zničit , cokoliv s ním udělat, ale aspoň budu vědět, že sem se pokusil něco udělat.
ALE MOC TĚ PROSÍM.
Mozna to je blby ale , v tu chvili me bylo tak strasne, ze sem ze sebe nic lepsiho nevymacknul.
Je me do vseho, bluti atd. nedokazu si predstavt uz zivot bez takovyho sgo.jestli ty zmeny provedou, nemam uz co dal delat na celem serveru stargate. Hlavne je mi lito, ze se seikos ani neobtezoval, to ohlasit hracum na sgo, a pritom urcite vi, te malo hracu so hraje aktivne sgo, ze moc nehraje sgg. to me na to nejvic mrzi.
Seth
SG Odyssey je mezi ostatníma onlajnovkama vyyjímečná právě tím jaká je. Zezačátku jsem se taky těžce vyrovnával s tím, když si mě 3-4 hráči komunikující přes icq totálně rozebrali za 3 minuty. Ale člověk se s tím musí naučit hrát, počítat. Vlastně to je to, proč jsem u SGO zůstal a ostatní onlajnovky nehraju. Nebaví mě čekat. Nemám čas čekat. A nakonec právě to že můžem hrát jako tým ve výce hráčích a komunikovat, spolupracovat v reálnym čase byl důvod. Proč jsem tu zůstal.
Hraju tu už 4 věk, z toho poprve nemam Golda. A jestli se uplatní všechny ty blitky výše napsané tak na 99% končím! Teď mě omluvte, jdu na WC, je mi nevolno.
Za rozzlobené hráče a hlavně sebe sama - Overseer
Komentáře
Přehled komentářů
Pro info - zmeny v SG Odyssey :
Na pristi ve se chysta dramaticka zmena v SGO. Zasadne tedy kazda planeta se brani jednotkami ktere jsou na ni, na mape je videt letici jednotky d/z utoku, presuny nezmaestnanych apod.
utok
- navysene pribyvani spionaznich utoku na +2 kazdou hodinu
- navysen maximalni pocet spionaznich utoku na 50
- spionazni utoky maji nyni sanci zjistovat pocty jednotek
- snizena sance na neuspech spionazniho utoku
- pribyvani ranku omezeno na max 10 za jeden utok
jednotky
- pri nedostatku mist v kasarnach jednotky neumiraji, ale brani se jen 50% sve obranne sily
planety
- kvuli preplnenosti nekterych sektoru je osidlovani planet limitovano prumerem
obchod
- - pri nakupu nezamestnanych se koupi jen tolik, kolik se na planetu vejde
- vyber planet na ktere koupit nezamestnane zredukovan jen na planety, na kterych je misto pro nove lidi (razeno sestupne)
info
- zobrazeni celkoveho poctu jednotek
- zruseno umirani jednotek
fond/vyzkum
- cas zpristupneni upgradu staveb a vyzkumy sjednocen na 3 dny
vlada
- moznost nahrat logo aliance ve formatu *.jpg
gold
- snizena cena pri platbe na ucet z 35kc na 30kc
ostatni
- zprovoznen log prichozich plateb pres sms- nepochopil jsem
- hlavnim ukazatelem ve hre bude opet pocet planet, rank bude az druhorady
- tartarusovi pribyvaji jednotky, lidi a stavby na planetach nahodne v prubehu dne vzdy na 3 planetach soucasne
změny
(Modlas, 10. 6. 2008 21:18)SGO jsem hrál dřív a opravdu to mělo svůj vyjímečný styl a podle mě tam nebylo potřeba dělat tolik změn. Také když jsem si přečetl ty změny, okamžitě se mi vybavilo ogame a nemyslem že má sgo zapotřebí tolik kopírovat jinou hru...
NIEEEEEEEEEE!!!
(Lord_Arthurius, 10. 6. 2008 21:15)
SGO je jedina hra, pri ktorej nemusim cakat, dokym si nieco postavim, dokym zautocim....preco by sme to teda mali znicit?????
takato radikalna zmena je kravina...
Zmeny
(Mrs0, 10. 6. 2008 21:11)T je přeně okopčené z ogame co to bude pravje jsme stoho presel ze jsemi libilo sgo kvuli jeho akci je to rychle zadne cekani sranda atd ted ste to pohnojili
Co to sakra je??
(Mickel, 10. 6. 2008 20:54)
Je mi až líto co chcete z SGO udělat. Je to skvělá hra a hru podobnou tomu o čem tu mluvíme jsem přestal hrát asi před rokem. (OGame) Nevím jestli to měl bejt vtip nebo co ale je to absolutní kravina.
Bral bych některý změny ale čekat až se provede útok?? To fakt nechci.
Jinak řekl bych že jestli se změny prosadí, tak ztratíte hodně hodně hráčů.
návrhy
(Prota, 10. 6. 2008 20:51)to co psal Tielk je vše dobrý až na ten počet lidí v ali no ... když už tak bud nechat nebo zvýšit třeba o 2
Zmeny
(krobos (vudce Absinti), 10. 6. 2008 20:44)Za sebe rovnou rikam,ze pokud se zmeny provedou,tak hrat uz dal nebudu.Vadi mi v podstate 100 procent vsech veci co tam sou.Zkratka ten,kdo si to precetl vi,ze by byl konec s SGO,takovou jakou ji zname,a toby me bylo lito....hra by se zmenila naneco jinyho,ne tak vyjimecnyho.Udelal bych naopak zmeny jinym smerem...napr, naopak zvetseni kapacity alianci...tot vse dekuji
:D:D:D vtip ne ?:D
(Tielk_4651, 10. 6. 2008 20:41)
co se tyce zmen,tak bych uvital:
- navysene pribyvani spionaznich utoku na +2 kazdou hodinu
- navysen maximalni pocet spionaznich utoku na 50
- pri nakupu nezamestnanych se koupi jen tolik, kolik se na planetu vejde
- vyber planet na ktere koupit nezamestnane zredukovan jen na planety, na kterych je misto pro nove lidi (razeno sestupne)
- snizen pocet clenu v alianci na 5
- moznost nahrat logo aliance ve formatu *.jpg
- snizena cena pri platbe na ucet z 35kc na 30kc
myslim ze todle nejsou spatne navrhy a zmeny..ale to ostatni bych teda nemenil....!!!! na 110% !!!
nechci se opakovat...ale je to fakt kravina...nikdo to nebude hrat !!!
tedka to hraje tak 3000 hracu(typuju) a po tech zmenach to bude tak 10-50 hracu..!!!!
je treba se logicky zamyslet nad tim co delate !!!
a projednat to z hracema napriklad...snad neni takovej problem dat vesmirne referndum... a znat taky nazor hracu co to SGO hraje !!!
no tod asi vse no :)..jinak nevim co bych dodal
Re:borec?!
(Chalda, 10. 6. 2008 20:38)ty si mi ale fakt borec když ani nenapíšeš tvůj nick
zmeny
(kožy(D-TR), 10. 6. 2008 20:32)ja se vozeru a zapomenu na to... sotva umim sgo jak je ted a este tohle... a ty zminovany hry sem nikdy nehral takze to nesrovnam
změny
(Elizabeth, 10. 6. 2008 20:26)Všechno, co se mi na sg líbí, pro co tu hru hraju se ted na sgo má změnit? je to pěkná kravina!! Kdo to vymyslel musel mít vymytej mozek. Rozmyslete si to ještě, sgg není hra pro malý děti,jako travian!!!!!
Jde to do pr....
(Mision, 10. 6. 2008 20:23)Chlapci máte pravdu, tohle už není sgo a chtěljsem se vrátit, ale asik nevrátím, tohle se nevyplatí :)Z sgo udělal něco jiného než všichni chtějí. Nechápu proč nenechal sgo a neudělal to místo sga. Byli by tři různé hry a bylo by to nejlepší :)
Super vec!!!!!!!!!!
(Borec, 10. 6. 2008 20:20)jezis smarja ste ubozaci porad si stezujete jak dostavate na prdel! Ja to uvitam je to lepsi nez porad drtit lamy! Zatim jsem nenasel nikoho kdo se mi muze postavit je to rozhodne aspon zmena k lepsimu teda pokud tam nebudete lamit jeste vice :D jinak jeste to ani nezkusili a uz buzerujete
Re:bájo
(Chalda, 10. 6. 2008 19:29)hezky si mu to napsal a máme stejnej názor ale trochu mě děsi že to napsal na SGG jako už hotovou věc.....aniž by dal jakýkoli refko a doufám že tu petici podepíše dost lidí
eště k poště se seikem
(Chalda, 10. 6. 2008 17:58)hmm myslim si že rozmanitý je SG celkem dost a sgo dává možnost zahrát si hru která eště na českym webu neni a předěláním týhle skvělý originality na ošoupanou ogame travian divoký kmeny a další mi nepřipadá jako vhodný řešení protože tim se docílí že všichni dobří hráči odejdou a moc lidí sem chodit nebude protože tohle maji i na travianu s více lidma
Re:chalda
(Samiot, 10. 6. 2008 17:27)jo tos presne vystihl... prvni co me napadlo kdyz sem cet je Travian a ten sem uz pred si dvema mesicema prestal hrat protoze me to proste nebavi je to strasne jednotvarny... tady je to mnohem rozmanitejsi a jina takova hra neni... Nevim proc menit neco co funguje a hraci to maj radi!!!
njn
(Chuchy, 10. 6. 2008 17:19)jo je to největší krafina co jsem kdy syšel u změn a jestli se to vážně stane, tak myslím že už to asi nikdo nebude hrat :D. A když už to chtěj tak at si udělaj novou hru a do odysey to necpou ;)
to snad ne!!!
(Chalda, 10. 6. 2008 16:42)pár změn co je tu bych uvítal například pár novejch upgradů třeba ten hyperpohon neni vůbec špatnej nápad ale jen pro hledání artefaktů apod.ale ty jednotky planety atd. je absolutní chujovina věku protože tohle pak nemá cenu hrát útoky planety a jednotky nechte tak jak to je jinak jdu na sgg a na sgo se z vysoka vyseru protože tohle už nebude stargate odyssey ale stargate travian
Fůůůj
(Asterix, 10. 6. 2008 16:31)SGO je moje nejoblibenejsi hra,SG je pojem sam o sobe!a ty to chces takhle zhanit :(
jak to vidím já
(Crusher, 10. 6. 2008 21:28)