Změny
S plánovanou změnou SGO na jiný typ hry a jiným herním principem nastává otázka, zda-li SGO nepotřebuje skutečně změnu. Máte-li nějaký nápad na vylepšení SGO, změnu, nebo dokonce novou hru ve stylu SG, neváhejte a napište mi váš nápad, koncept, nebo úpravu do pošty.Ty nejlepší nápady a featury zde zveřejníme a napíšeme i adminům, aby tyto nápady zavedli.
K samotné hře. Předně by to nebyla hra jako SG(G,A,O) ale byl byla by na motivy SG Universe, kde hlavním námětem je, podle článků na SG fan stránkách, antická loď, která rozváží po galaxiích hvězdné brány. Takže prvním charakteristickým rysem hry by mohla být Vesmírná loď, kterou by si každý pojmenoval jak chce.
Tato lod by byla jeho "domovskou planetou" a bloudila by vesmírem. Samozřejmě v jednotlivých galaxiích. Skok do další galaxie by byl časově náročný - a fungoval by na principu zmražení. během mezihvězdné cesty by nemohlo být s lodí manipulováno.
každá lod by mohla oběvovat planety, obsazovat planety, utočit na planety. K tomu by sloužila armáda v lodi. utočit by šlo jen v té galaxii, kde se lod zrovna nachází.
a díky přítomnosti Hvězdné brány na palubě by některé utoky mohli být prováděny okamžitě. DObývací by samozřejmě trvali déle. u dobýváků by si třeba i utočník mohl zvolit styl utoku a strategii například. To by dosti odlišilo hru.
Dalším nápadem by byla uprava ZHN utoku. šlo by utočit pouze HB - s tím že by se nebránilo SDI, ale bránila by se Iris (štít,...)
Jednotky by mohli zůstat stejné. Jedinou věcí by byla kapacita Lodi. do ní by se vešlo jen pěchota a univerzály. Orbitální jednotky bych bud zrušil nebo je postavil jen jako obranou a "partyzánskou" jednotku. "Partyzánováním" by se jen snížil počet orbitů bránících planetu. Toto partyzánování by bylo s časovou prodlevou, stejně jako dobývací utok. opět by to šlo jen v galaxii, kde se orbity nacházejí.
To je jakoby hlavní myšlenka mého konceptu. Doufám, že se vám to bude líbit.
Pokud máte nějaký nápad, featurku, upravu,.. napište mi ji do pošty.
Overseer
Komentáře
Přehled komentářů
No pisem tu prvy, tak by som chcel povedat, ze to co nacrtol Overseer je dobre- ale technicky hrozne narocne.. Takze si myslim ze by to admini neurobili... Napriklad to stou strategiou je takmer neurobitelne... No ja napisu svuj koncept a pak vam ho povim... A jedna otazka- ako si predstavujes tu Iris? ako SDI? Ze budes mat 3 vrstvy Iris? :D
Nápady
(Revilo22, 21. 7. 2008 19:26)